Popüler Yayınlar

2010/12/27

Aşşğlamak Sonuçu نتیجه تحقیریک ملت

بنا به گزارشات رسیده به "ای یو تی اؤیرنجی" روز شنبه (04/10/89) توهین استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به یک دانشجوی آذربایجانی در کلاس درس منجر به تنش و درگیری و بروز حوادث ناگوار گردید.
بنا به گفته ی شاهدان عینی ماجرا استاد درس آزمایشگاه فیزیک پزشکی در پی اشتباه کوچک علمی دانشجوی مراغه ای در استفاده از وسایل آزمایشگاه او را هدف توهین های شنیعی که ملیت تورک را نشانه رفته بود، قرار داد. این اقدامات ناشایست استاد درس تحریک احساسات دانشجوی مذکور را در پی داشته، در این وضعیت وی که کنترل روانی خود را از دست داده بود با ترک آزمایشگاه اقدام به تهیه چاقو نموده و استاد هتاک را با چاقو مورد جرح قرار داده است.
وی پس از این اقدام به طور داوطلبانه خود را به نیروهای حراست دانشگاه معرفی کرده است و اکنون در کلانتری تحت بازداشت و بازجویی قرار دارد. از وضعیت استاد مجروح نیز خبری در دست نیست.
لازم به ذکر است این چنین توهین هایی سابقه ای طولانی در محافل آکادمیک کشور ایران دارد. این توهین ها در موارد گوناگون علی رغم اعتراضات گسترده دانشجویان و ملت تورک آذربایجان با بی توجهی و گاها نیز با تایید مسئولان مربوطه مواجه شده است. عدم توجه به این اعتراضات و عدم مجازات عاملین این توهین ها نهایتا باعث بروز چنین اتفاق ناخوشایندی گردید.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder